Положення про раду

Положення про раду учнівського самоврядування Степненської президентського-парламентської республіки

1.      Загальні положення
1.1. Рда учнівського самоврядування навчального закладу є виконавчим органом учнівського самоврядування. Вона покликана активно сприяти згуртованості колективу навчального закладу, формуванню у всіх учнів свідомого та відповідального відношення до своїх прав та обовязків, які зазначені у Статуті навчального закладу, у Єдиних вимогах до учнів і Положення про центри самоврядування.
1.2. Рада складається із представників органів самоврядування 5 – 11 класів та Голови Ради.
1.3. Кількісний склад Ради визначається числом учнів 5 – 11 класів та голів діючих центрів самоврядування.
1.4. Рада обирається на загальношкільній конференції, яка проводиться один раз на рік.
1.5. Рада учнівського самоврядування проводить засідання два рази на рік.
2. Засідання і зміст роботи Ради
2.1. Основні завдання Ради – сприяти педагогічному колективу навчального закладу у подальшому розвитку у дітей активної життєвої позиції. У вихованні національної свідомості, у створенні необхідних комфортних умов для розвитку в учнів їх здібностей та творчої ініціативи, її самореалізації і пізнавальній та навчальній діяльності.
2.2. Рада учнівського самоврядування організує роботу системи учнівського самоврядування навчального закладу.
2.3. Рада бере участь у реорганізації, злитті або скасуванні центрів самоврядування та дитячо-юнаціких організацій та обєднань.
2.4.  Рада бере участь у створенні центрів самоврядування та громадських дитячо-юнаціких обєднань та організацій.
2.5. Рада підбиває підсумки роботи центрів самоврядування та дитячо-юнацьких організацій та обєднань.
2.6. Рада сприяє роботі МАН, керує центрами дисципліни та порядку, охорони здоровя, фізкультури і спорту, суспільно-корисних справ, зовнішніх та внутрішніх звязках, культури т адозвілля, співпраці із надзвичайних ситуацій та прес-центром.
2.7. Рада сприяє розвитку навичок самостійності, вихованню свідомої дисципліни та культури поведінки, а також вмконанню учнями Статуту навчального закладу та Єдиних вимог до учнів.
3. Організація роботи Ради учнівського самоврядування навчального закладу
3.1. Із числа своїх членів Рада обирає голову та його заступника, як правило, учня 8 – 9 класів, керіників центрів самоврядування, голову прес-центру.
3.2. Голова Ради (під час його відсутності – заступник) – організовує роботу Ради, підводить підсумки роботи на загальношкільних лінійках щотижня.
3.3. Засідання Ради проводиться один раз на тиждень. На засіданні слухається звіт голів центрів про роботу за тиждень. Два рази в семестр слухаються роботи центрів учнівського самоврядування.
3.4. Гласність роботи Ради, оперативність доведення його рішень до кожного учня забеспечується регулярною інформацією членів Ради на класних зборах, через шкільну газету «Фенікс», загальношкільну лінійку.
3.5. Рада сприяє роботі усіх центрів самоврядування, контролює санітарний стан школи та організацію чергування учнів по школі.
4. Рада і класні колективи
4.1. Звязок Ради з класними колективами здійснюється через голів учнівського самоврядування класів, які обираються на класних зборах на початку нового навчального року.
4.2. Класні збори – колективний орган учнівського самоврядування в класі, що проводяться не менше одного разу на місяць.
4.3. На класних зборах приймаються рішення з питань діяльнотті класних колективів, слухається інформація про рішення Ради і намічаються конкретні заходи щодо їх виконання.
4.4. Голова класного учнівського самоврядування організовує роботу учнів щодо виконання рішень Ради та класних зборів.
5. Рада та центри самоврядування
5.1. Звязок Ради з центром здійснюється через голів центрів самоврядування.
5.2. Робота центрів самоврядування здійснюється на підставі Положення про даний центр.
6. Рада та педагогічний колектив
6.1. Педагогічний колектив надає допомогу Раді у згуртуванні шкільного та класного колективів, розвитку активної громадської позиції та ініціативи учнів, їх творчих здібностей.
6.2. Директор навчального закладу всебічно сприяє роботі Ради, визначає педагогів-консультантів, голів центрів самоврядування, координує діяльність Ради, надає допомогу при плануванні, аналізі, корекції та підбитті підсумків роботи Ради.
6.3. Практичний психолог планує та організовує роботу школи лідерів класів і центрів самоврядування, дає їм рекомендації щодо вдосконалення роботи і практичні завдання, які сприяють виконанню своїх обовязків, надає допомогу членам Ради, які навчаються в школі лідерів.
6.5. Класний керівник координує роботу класу та класного учнівського самоврядування, дає рекомендації щодо поліпшення роботи, надає допомогу при плануванні, налізі, корекції та підбитті підсімків роботи.
6.5 Заступник директора з виховної роботи здійснює педагогічне керівництво центрами самоврядування: координує роботу центрів та їх голів, дає рекомендації щодо поліпшення роботи, надає допомогу при плануванні, налізі, корекції т апідбитті підсумків роботи.

6.6. Лідер класу – голова учнівського самоврядування класу та входить до Шкільного парламенту, організовує роботу учнів щодо виконання рішень Ради та класних зборів, дає доручення учням, забеспечує підготовку проведення класних зборів. Під час чергування класупо школі є відповідальним черговим по школі.

Немає коментарів:

Дописати коментар